Pagina's

maandag 25 oktober 2010

Strobist festival

Afgelopen zaterdag ben ik met vriend/collega fotograaf Harald Pijnenburg (Fotostetica) naar het Strobist festival geweest, georganiseerd door CameraTools en CameraNU. Deze keer werd de oude 'nettenfabriek' in Apeldoorn als locatie gekozen. Een prachtige urban omgeving voor dit event. Bij de deur had ik de grootst mogelijke problemen om binnen te komen....zie onderstaande foto van de uit-de-kluiten-gewassen-bodyguards! Na een stevige knokpartij ;-) mocht ik dan onder zware begeleiding dan toch even een kijkje nemen op dit geroemde en gezellige festival.






















Sommige medewerkers van CameraTools hadden toch hun bedenkingen...zie hier...















Gelukkig kon ik snel een paar fraaie workhops volgen bij Martin Hoogeboom en Frank Doorhof. Al met al vond ik het weer een geslaagd event. Tot een volgende keer! Mannen van CameraTools bedankt ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten