Pagina's

zaterdag 14 augustus 2010

Dagje Gersloot (Friesland)

Gisteren heb ik een heerlijke dag mogen beleven toen ik naar (vriend/collega) Hans van Sterkenburg ben geweest. We hebben elkaar destijds tijdens een van mijn workshops (HDR fotografie) leren kennen en toen zat er gelijk een klik. Na af en toe eens wat contact te hebben gehad via e-mail en telefoon, nodigde Hans mij gisteren uit om naar Gersloot te komen. De auto vol gegooid met camera's en toebehoren en op weg naar het hoge Noorden. Daar hebben we elkaars prachtige verhalen aangehoord, veel over fotografie gekletst en een hoop inspiratie opgedaan. Daarna zijn we kort de natuur (De Deelen) in geweest om de omgeving wat te bekijken. We hebben afgesproken om de volgende keer dit schitterende natuurgebeid wandelend beter te gaan verkennen. Hierna zijn we naar Leeuwarden gereden om een fotoexpositie te bekijken van de Belgische fotograaf Stephan Vanfleteren om zijn prachtige zwart/wit portretten en landschappen te bekijken over Friesland. Tijdens de wandeling van de parkeergarage naar het museum heb ik zelf ook nog even wat plaatjes geschoten met de 50mm f/1.4. Na een heerlijke hapje gegeten te hebben bij de Koperen Tuin ben ik moe maar zeer voldaan weer huiswaarts gereden en kijk terug op een fantastische dag! Hans bedankt voor alles!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten