Pagina's

vrijdag 11 juni 2010

Bewust leven & Genieten

Door al die drukte van de laatste tijd...veel interieurfotografie, bruiloften en diverse andere opdrachten, vergeet je soms bewust even stil te staan bij mooie momenten en deze in alle rust in je op te nemen. Toen ik vorige week klaar was met die interieurfotoshoot bij de Cantharel in Ugchelen en op doorreis was naar Berg en Dal, reed ik langs een prachtig weggetje langs een graanveld en een berm vol met klaprozen....zo mooi!!! Ik moest ineens denken aan het bezoek van mij aan een goede vriendin die als gevolg van botkanker niet meer kon lopen, nauwelijks kon staan en daardoor ook niet naar buiten kon (net toen alles zo mooi in bloei stond). Iets waar ze het o.a. ook erg moeilijk mee had. Je beseft pas op zo'n moment hoe moeilijk het leven soms te begrijpen is, hoe onrechtvaardig sommige dingen voelen en verdrietig kunnnen zijn. Speciaal voor haar heb ik toen deze wilde bloemen vastgelegd en naar haar deze gemaild...als dank-je-wel-voor-het-besef-moment. Voor haar werd het een 'welkom-thuis-boeket' want in zeer korte tijd heeft zij een nieuwe heup gekregen en loopt momenteel op krukken (en zelfs buiten...)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten