Pagina's

zaterdag 12 september 2009

Nationale Monumentendag 2009

Na de intensieve bruiloft fotoshoot van gisteren ging ik nogal geradbraakt op pad want het was vandaag Nationale Monumentendag. Eerst nog snel even langs CameraTools om mijn gehuurde backup camera (Canon 50D) terug te brengen! Ik ben onder de indruk van deze camera. Lekker snel, stil, een prima werkpaard! Tja, waar ga je dan naar toe op zo'n monumentendag? Voor degenen die mijn weblog regelmatig lezen is dat niet zo moeilijk te raden…naar het middeleeuwse Hanzestadje Doesburg natuurlijk. Eerst maar eens naar het prachtige stadhuis om een rondleiding te scoren en even een foto van de ridderzaal te maken. Het is dat daar twee luidsprekerboxen staan anders waan je je echt in de middeleeuwen terug. Daarna zocht ik een aantal panden uit waar ik al eens met m’n neus tegen het glas aan had gestaan. Nu was het dan zover en kon ik vrijelijk naar binnen lopen en ook nog leuke plaatjes schieten. Het was zowaar prachtig fotoweer en de mensen vriendelijk. Zoveel verhalen achter deze 'oude' deuren...helemaal leuk dit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten