Pagina's

maandag 31 augustus 2009

VSM te Beekbergen

Afgelopen zondag ben ik weer een middagje op pad geweest met collega Harald. Na de Fotografica beurs van afgelopen weekend, hadden we beiden zin om eens even los te gaan (zonder al teveel drukte om ons heen). Harald wilde graag nog eens naar het station van de Veluwse Stoomtrein Maatschappij VSM in Beekbergen. Je waant je meteen terug in de jaren vijftig als je daar bent. Er staat van alles en er is altijd wel iets leuks te fotograferen. Het weer was best goed, beetje dramtatische lucht maar dat zou alleen nog maar het gevoel in onze foto's gaan versterken. Uiteindelijk ging ik toch met veel moeite bij Harald weg thuis want er stond me toch een verse appeltaart in de oven naar mij te zwaaien! Gelukkig beloofde Harald's vrouw na afloop van onze fotoshoot een stuk appeltaart met verse koffie. Nou, dan maar snel weg. Bij het stationnetje aangekomen struikelden we allebei zowat over een Trabant (en dan nog wel een DeLuxe uitvoering). Waar hem dat in zat konden we niet ontdekken haha.



Het werd (zoals gewoonlijk) weer een super leuke, gezellige en creatives ;-) middag waarbij we ons letterlijk weer in allerlei bochten gooiden om maar die ene foto te kunnen maken. Zoals je ziet ben ik nog even bezig geweest met HDR...nu eens niet voor interieur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten